Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bedelli askerlik ortak konusu açılırsa güzel olabilir.
15
●562
- 26-01-2024, 01:49:51Şefim var ol, gecenin bu saatinde hiç rahatsızlık vermeyeyim. Orada şu an görev yapan tabip arkadaşım var, kendisi sağolsun baya yardımcı oldu. Yine onun bilmediği ama benim aklıma gelen bir soru olursa müsait zamanda yazarım sana. Çok çok sağol. Kazasız belasız bitirmene sevindim.
- 26-01-2024, 01:51:19Herkes bedelli gidiyor heralde bi enayi benim 😄😄 https://www.r10.net/sorum-var/396696...klanir-mi.html
- 26-01-2024, 01:51:35Martın 7 sinde kısmetse oradayım. Kıymetli bilgilerin için teÅŸekkürler 🙏🏽Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2024, 01:53:57EstaÄŸfurullah, enayi demeyelim. Kendi adıma benim 6 ay askerlik yapmam demek kepenkleri kapatıp gitmem demekti. DeÄŸil 6 ay, 6 saat müşteriyle iletiÅŸime geçmeyince kıyamet kopuyor. Bu yüzden vatana olan borcumu bu ÅŸekilde ödemek durumunda kaldım. Siz de zamanınızı vererek ödeyeceksiniz ki bu da sizin nezdinizde eminim ki çok kıymetlidir. Kazasız belasız gidip gelin 🙏🏾laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2024, 02:03:55Amin hocam inşallah. Bizimki niye açıklanmadı o canımı sıktı biraz 1 şubata daha çok varnasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2024, 03:05:05Üyeliği durduruldu18 ay askerlik yaptım. 2000 yılında terhis oldum. Ordumuzdaki olumlu değişimler çok değerli. Bedelli askerliğin ise zararı olmadığı aksine faydası olduğu düşüncesindeyim. Parası imkanı olan bedell iaskerlik yapmalı.
Herkese hayırlı askerlik ve hayırlı teskereler diliyorum.