• 24-01-2024, 09:59:09
    #1
    Çok üzücü bir olay değil mi, siz neler düşünüyorsunuz bu tarz konular hakkında ?


    https://www.youtube.com/watch?v=8TYwcmN9hIk
  • 24-01-2024, 10:37:19
    #2
    Benimde başıma geldi hastanedeyim kuzenim gelecek o satışı verir dedi bende ruhsat kimin üzerineyse o gelsin dedim kapadım.Gerçek satıcıyıda buldum onada arkadaşım almaya gelecek demiş.. 650 bin uçup gidecekti.. Yapılması gereken ruhsat sahibine ödeme yapmak ve araç başında fiyat konuşmak bu kadar basit.
  • 24-01-2024, 10:53:40
    #3
    bilisimturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde başıma geldi hastanedeyim kuzenim gelecek o satışı verir dedi bende ruhsat kimin üzerineyse o gelsin dedim kapadım.Gerçek satıcıyıda buldum onada arkadaşım almaya gelecek demiş.. 650 bin uçup gidecekti.. Yapılması gereken ruhsat sahibine ödeme yapmak ve araç başında fiyat konuşmak bu kadar basit.
    Peki hocam sizin olayda ki *********** amacına eremedi ama o aşamaya kadar yaptıklarını da suç teşkil etmiyor mu şikayet edilse bir şey çıkmaz mıydı ?
  • 24-01-2024, 11:01:35
    #4
    Parayı sadece ruhsat sahibine, satıcı şirket ise şirket hesabına göndermelisiniz.

    Ayrıca aracıda parayı kim gönderiyorsa noterde o kişiye satmalısınız.

    Bu işin tam tersini yapan dolandırıcılarda var.

    Örneğin; noterde buluşup parayı hesabınıza hemen gönderiyor sonrasında üzerimde haciz var kardeşimin üstüne yapalım arabayı diyor. Siz satışı kardeşim dediği kişinin üstüne geçiriyorsunuz paranızıda alıyorsunuz. Aradan 1 ay geçiyor bir mahkeme kağıdı geliyor, parayı size gönderen adam arabayı almadığını dolandırıldığıını iddia ediyor.

    Hem arabanız, hem aldığınız para gidiyor üstüne birde dolandırıcılık suçlamasıyla yargılanıyorsunuz.

    Aman dikkat Allah herkesi bu kötü niyetli kişilerden korusun.