Parayı sadece ruhsat sahibine, satıcı şirket ise şirket hesabına göndermelisiniz.

Ayrıca aracıda parayı kim gönderiyorsa noterde o kişiye satmalısınız.

Bu işin tam tersini yapan dolandırıcılarda var.

Örneğin; noterde buluşup parayı hesabınıza hemen gönderiyor sonrasında üzerimde haciz var kardeşimin üstüne yapalım arabayı diyor. Siz satışı kardeşim dediği kişinin üstüne geçiriyorsunuz paranızıda alıyorsunuz. Aradan 1 ay geçiyor bir mahkeme kağıdı geliyor, parayı size gönderen adam arabayı almadığını dolandırıldığıını iddia ediyor.

Hem arabanız, hem aldığınız para gidiyor üstüne birde dolandırıcılık suçlamasıyla yargılanıyorsunuz.

Aman dikkat Allah herkesi bu kötü niyetli kişilerden korusun.