Benimde başıma geldi hastanedeyim kuzenim gelecek o satışı verir dedi bende ruhsat kimin üzerineyse o gelsin dedim kapadım.Gerçek satıcıyıda buldum onada arkadaşım almaya gelecek demiş.. 650 bin uçup gidecekti.. Yapılması gereken ruhsat sahibine ödeme yapmak ve araç başında fiyat konuşmak bu kadar basit.