Benimde başıma geldi hastanedeyim kuzenim gelecek o satışı verir dedi bende ruhsat kimin üzerineyse o gelsin dedim kapadım.Gerçek satıcıyıda buldum onada arkadaşım almaya gelecek demiş.. 650 bin uçup gidecekti.. Yapılması gereken ruhsat sahibine ödeme yapmak ve araç başında fiyat konuşmak bu kadar basit.
Peki hocam sizin olayda ki *********** amacına eremedi ama o aşamaya kadar yaptıklarını da suç teşkil etmiyor mu şikayet edilse bir şey çıkmaz mıydı ?