• 19-06-2009, 16:10:19
    #1
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    Vodafone kullanıyorum fakat değiştirmek istiyorum.

    Fakat Avea mı Turkcell mi hangisi acaba. bilgilerinizi alabilirmiyim
  • 19-06-2009, 16:12:23
    #2
    Bende Vodafone kullanıyordum Turkcell'e geçtim çok memnunum kalitesi Vodafone'dan çok daha iyi görüşme ucuz gprs paketleri de ucuz ve hızlı ben Turkcell kullan derim.
  • 19-06-2009, 16:18:30
    #3
    zenginsen ve kalite arıyosan turkcell
    öğrenciysen ve fukaraysan avea
  • 19-06-2009, 16:19:53
    #4
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zenginsen ve kalite arıyosan turkcell
    öğrenciysen ve fukaraysan avea
    Asıl bakılırsa, bir nevi zengin demeyelimde durum iyi Allah'a şükür.
    Bir taraftanda Öğrenciyim SMS var.
  • 19-06-2009, 16:22:31
    #5
    iRC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asıl bakılırsa, bir nevi zengin demeyelimde durum iyi Allah'a şükür.
    Bir taraftanda Öğrenciyim SMS var.
    3-5 kesilmeye ve arasıra msjların gitmemesine takmam diyorsan avea her zaman iyidir.
    Sms konusunda Turkcell'in kampanyalarını bilmiyorum.Kendimi bildim bileli aria döneminden beri avea'lıyım
  • 19-06-2009, 16:25:35
    #6
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-5 kesilmeye ve arasıra msjların gitmemesine takmam diyorsan avea her zaman iyidir.
    Sms konusunda Turkcell'in kampanyalarını bilmiyorum.Kendimi bildim bileli aria döneminden beri avea'lıyım
    Aslında telefonum çift hatlı. 2 sinidemi kullansam ?
  • 19-06-2009, 16:26:53
    #7
    Turkcell tabii ki
  • 19-06-2009, 16:26:58
    #8
    Öyle daha iyi Avea çekmediğinde Turkcell kullanırsın, Avea çektiğinde ucuz olduğundan onu kullanırsın.
  • 19-06-2009, 16:28:17
    #9
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Açık konuşayım, Türkcell iş için düşünüyorum ilk olarak. Tüm Çözüm ortaklarım Türkcell'de.

    Yalnız kızlarda Avea'da en iyisi ikisinide almak