Turkcell mi Avea mı? Sizce hangisine geçsem
38
●2.622
- 19-06-2009, 16:30:43İş için alacaksan eğer mutlaka 532'li bi hat al.Diğer kodlara göre prestiji büyüktüriRC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kızlar içinde 555,505,506,507,508,509 ne alırsan al farketmez
- 19-06-2009, 16:32:22Üyeliği durdurulduaslında kızlar için 0900 lü düşünüyordumMicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2009, 16:39:45Dün avea faciası oldu. 3 saat kadar ulaşılamadı. Ama onun dışında hiç sorun yaşamadım diyebilirim. (aycell'den beri kullanıyorum. 505li hat) Ayrıca 3 tane şirket hattımız var. Avea sayesinde sabit hattımıza sadece 15 lira abonman parası geliyor. :=)
Kısacası Avea'yı tercih ederim.
