• 19-06-2009, 16:30:37
    #10
    Üyeliği durduruldu
    en mantıklısı çevren hangisini kullanıyorsa onu alman
  • 19-06-2009, 16:30:43
    #11
    iRC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık konuşayım, Türkcell iş için düşünüyorum ilk olarak. Tüm Çözüm ortaklarım Türkcell'de.

    Yalnız kızlarda Avea'da en iyisi ikisinide almak
    İş için alacaksan eğer mutlaka 532'li bi hat al.Diğer kodlara göre prestiji büyüktür
    Kızlar içinde 555,505,506,507,508,509 ne alırsan al farketmez
  • 19-06-2009, 16:32:22
    #12
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş için alacaksan eğer mutlaka 532'li bi hat al.Diğer kodlara göre prestiji büyüktür
    Kızlar içinde 555,505,506,507,508,509 ne alırsan al farketmez
    aslında kızlar için 0900 lü düşünüyordum
  • 19-06-2009, 16:32:58
    #13
    Numarasını taşısın daha iyi Turkcell'de düzgün numara kalmadı ya 531 ya 539 veriyorlar.
  • 19-06-2009, 16:34:51
    #14
    avea elinde sonunda mesaj ulaşır merak etme 2 gündede olsa ulaşır yani
  • 19-06-2009, 16:35:45
    #15
    Turkcell ömer
  • 19-06-2009, 16:39:45
    #16
    Dün avea faciası oldu. 3 saat kadar ulaşılamadı. Ama onun dışında hiç sorun yaşamadım diyebilirim. (aycell'den beri kullanıyorum. 505li hat) Ayrıca 3 tane şirket hattımız var. Avea sayesinde sabit hattımıza sadece 15 lira abonman parası geliyor. :=)

    Kısacası Avea'yı tercih ederim.
  • 19-06-2009, 16:40:33
    #17
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Turkcell..
  • 19-06-2009, 16:44:17
    #18
    Aman avea mı dün tüm Türkiye deki faciayı duymadın sanırım hiçbiryerde saatlerce avea kullanılamadı.İnsanlar hele hele işi gücü olanlar işin sadece ucuzluk olmadığını dün anlamışlardır herhalde.