Yarın akşam hattı almaya gittiğimde bir tanede Turkcell alacağım en iyisi bu galiba =)
Turkcell mi Avea mı? Sizce hangisine geçsem
38
●2.622
- 19-06-2009, 19:53:01Faturalı avea kullanıcıları ne oluyor?MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2009, 20:32:32onları çok kontör harcayan öğrenci grubuna dahil edebilirizWPDesing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak yedim dayağımı 7 yıldır Turkcell kullanıyorum