Dün avea faciası oldu. 3 saat kadar ulaşılamadı. Ama onun dışında hiç sorun yaşamadım diyebilirim. (aycell'den beri kullanıyorum. 505li hat) Ayrıca 3 tane şirket hattımız var. Avea sayesinde sabit hattımıza sadece 15 lira abonman parası geliyor. :=)
Kısacası Avea'yı tercih ederim.