Asıl bakılırsa, bir nevi zengin demeyelimde durum iyi Allah'a şükür.
Bir taraftanda Öğrenciyim

SMS var.
3-5 kesilmeye ve arasıra msjların gitmemesine takmam diyorsan avea her zaman iyidir.
Sms konusunda Turkcell'in kampanyalarını bilmiyorum.Kendimi bildim bileli aria döneminden beri avea'lıyım