• 08-01-2024, 04:01:21
    #1
    Merhaba, 12-16 şubat arasında Sırbistan'da bulunacağım.
    İstediğiniz bir ürün varsa, önce ödeme sonra teslim (izmir veya balıkesir içi elden) şeklinde sizin için çok düşük komisyonlara temin edebilirim.

    Uyarı:
    Sadece legal şeyler, kendim hiçbirşey getirmeyeceğim, bu sebeple limit olan şeylerde (örn:alkol, teknolojik cihaz, vb.) belirtmezseniz sorumluluk size ait.
  • 08-01-2024, 04:03:13
    #2
    Eskiden 3 karton sigaraya kadar yasal izin vardı, şimdi hala aynı mı merak ettim.
  • 08-01-2024, 04:11:56
    #3
    NAYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden 3 karton sigaraya kadar yasal izin vardı, şimdi hala aynı mı merak ettim.
    Hayır sadece 1 paket izin var karton değil, ucakla gidersen sanırım 1 karton
  • 08-01-2024, 04:12:53
    #4
    NAYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden 3 karton sigaraya kadar yasal izin vardı, şimdi hala aynı mı merak ettim.
    Merhaba, uçak için 1(bir) karton sınır mevcut.
  • 08-01-2024, 04:32:55
    #5
    klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır sadece 1 paket izin var karton değil, ucakla gidersen sanırım 1 karton
    erenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, uçak için 1(bir) karton sınır mevcut.
    Şimdi eski haberlere baktım da biz yaşlanmışız Ben bulgara çıkarken yanlış hatırlamıyorsam 1 litre, 3 karton + az bir miktar tütün izni vardı. Tabii o zamanlar pul parası da bedavaydı.
  • 08-01-2024, 04:34:09
    #6
    NAYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi eski haberlere baktım da biz yaşlanmışız Ben bulgara çıkarken yanlış hatırlamıyorsam 1 litre, 3 karton + az bir miktar tütün izni vardı. Tabii o zamanlar pul parası da bedavaydı.
    Devletimiz yurtdışından alım yapılan herşeye birşekilde yapmamamız konusunda bizi teşvik ediyor.
    (bknz:telefon)
    Hayırlısı olsun.
  • 08-01-2024, 04:49:27
    #7
    Ben her sene kara yolu ile türkiyeye giderim, sırbiatan giriş/cıkış gümrüklerinde yazar et/et ürünleri yasak sigara kişi başı 1 paket alkol kişi başı 1 litre, para kişi başı 9.999 Euro altın yanlış hatırlamıyorsam 400 euro değerinde giriş ve cıkışına izin veriyorlar. Çok saçma olsada Bizede o üklenin kanunlarına uymak kalıyor.