NAYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden 3 karton sigaraya kadar yasal izin vardı, şimdi hala aynı mı merak ettim.
Hayır sadece 1 paket izin var karton değil, ucakla gidersen sanırım 1 karton