Ben her sene kara yolu ile türkiyeye giderim, sırbiatan giriş/cıkış gümrüklerinde yazar et/et ürünleri yasak sigara kişi başı 1 paket alkol kişi başı 1 litre, para kişi başı 9.999 Euro altın yanlış hatırlamıyorsam 400 euro değerinde giriş ve cıkışına izin veriyorlar. Çok saçma olsada Bizede o üklenin kanunlarına uymak kalıyor.