NAYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi eski haberlere baktım da biz yaşlanmışız Ben bulgara çıkarken yanlış hatırlamıyorsam 1 litre, 3 karton + az bir miktar tütün izni vardı. Tabii o zamanlar pul parası da bedavaydı.
Devletimiz yurtdışından alım yapılan herşeye birşekilde yapmamamız konusunda bizi teşvik ediyor.
(bknz:telefon)
Hayırlısı olsun.