ağkapıdaki Demir oteli sakın seçmeyin.
Diyarbakır otogarından merkeze nasıl geçerim ?
15
●366
- 07-01-2024, 03:15:32Otogardan normal çıkıştan değil otobüslerin arkası dönük olduğu taraftan ilerleyin ilçe araçlarının kalktığı yere geleceksiniz oradanda düz devam edin çıkışa geldiğinizda karşınızda hemen büyük bir cami göreceksiniz orayı gördüğünüzde doğru geldiğinizi anlarsınız. Hemen caddenin önünden merkezde gitmek istediğiniz her yerin dolmuşu yada otobüsü geçer. Dilersenizde taxi kullanabilirsiniz. Türkiyede ki en ucuz taxisi Diyarbakırda. Dağkapı da ciğerciler var mutlaka ciğer yiyip sabahta dağ kapıda kahvaltı edin. Otel için arkadaşların dediği gibi radisson blu öneririm. Eğer bu oteli seçerseniz önce bir yere uğramadan taxiye atlayıp otele geçin çünkü otogara taxi ile 5-7dk arası sürer yada sürmez. Otelden yine her yere dolmuş veya otobüsle gidebilirsiniz. Not
ağkapıdaki Demir oteli sakın seçmeyin.
- 07-01-2024, 03:17:51Çok teşekkür ederim çok minettarım aklımdaki tüm sorulara cevap verdiniz ne kadar teşekkür etsem azdırhyildan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2024, 02:22:38Hocam benim aslında nereye gideceğim tamda belli değil Diyarbakır a gelmişken batmana da gidesim geliyor açıkcasıHayroLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki bismile geçip orayıda görüp oradan Batmana gidebilirim inan bilmiyorum - 08-01-2024, 02:24:42Otogardan indikten sonra ilçe garajı olarak tabir edilen yer otogar bitişiğinde ordan bismil ve batman minibüsleride kalkıyorAden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani anlayacağın nereye gitmek istersen gidebilirsin ulaşım kolay sıkıntı yok. Sen sadece nerye gideceğine karar ver.
- 08-01-2024, 02:26:14Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederimHayroLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle