hyildan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otogardan normal çıkıştan değil otobüslerin arkası dönük olduğu taraftan ilerleyin ilçe araçlarının kalktığı yere geleceksiniz oradanda düz devam edin çıkışa geldiğinizda karşınızda hemen büyük bir cami göreceksiniz orayı gördüğünüzde doğru geldiğinizi anlarsınız. Hemen caddenin önünden merkezde gitmek istediğiniz her yerin dolmuşu yada otobüsü geçer. Dilersenizde taxi kullanabilirsiniz. Türkiyede ki en ucuz taxisi Diyarbakırda. Dağkapı da ciğerciler var mutlaka ciğer yiyip sabahta dağ kapıda kahvaltı edin. Otel için arkadaşların dediği gibi radisson blu öneririm. Eğer bu oteli seçerseniz önce bir yere uğramadan taxiye atlayıp otele geçin çünkü otogara taxi ile 5-7dk arası sürer yada sürmez. Otelden yine her yere dolmuş veya otobüsle gidebilirsiniz. Notağkapıdaki Demir oteli sakın seçmeyin.
Çok teşekkür ederim çok minettarım aklımdaki tüm sorulara cevap verdiniz ne kadar teşekkür etsem azdır