• 07-01-2024, 03:15:32
    #10
    Otogardan normal çıkıştan değil otobüslerin arkası dönük olduğu taraftan ilerleyin ilçe araçlarının kalktığı yere geleceksiniz oradanda düz devam edin çıkışa geldiğinizda karşınızda hemen büyük bir cami göreceksiniz orayı gördüğünüzde doğru geldiğinizi anlarsınız. Hemen caddenin önünden merkezde gitmek istediğiniz her yerin dolmuşu yada otobüsü geçer. Dilersenizde taxi kullanabilirsiniz. Türkiyede ki en ucuz taxisi Diyarbakırda. Dağkapı da ciğerciler var mutlaka ciğer yiyip sabahta dağ kapıda kahvaltı edin. Otel için arkadaşların dediği gibi radisson blu öneririm. Eğer bu oteli seçerseniz önce bir yere uğramadan taxiye atlayıp otele geçin çünkü otogara taxi ile 5-7dk arası sürer yada sürmez. Otelden yine her yere dolmuş veya otobüsle gidebilirsiniz. Notağkapıdaki Demir oteli sakın seçmeyin.
  • 07-01-2024, 03:17:51
    #11
    hyildan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otogardan normal çıkıştan değil otobüslerin arkası dönük olduğu taraftan ilerleyin ilçe araçlarının kalktığı yere geleceksiniz oradanda düz devam edin çıkışa geldiğinizda karşınızda hemen büyük bir cami göreceksiniz orayı gördüğünüzde doğru geldiğinizi anlarsınız. Hemen caddenin önünden merkezde gitmek istediğiniz her yerin dolmuşu yada otobüsü geçer. Dilersenizde taxi kullanabilirsiniz. Türkiyede ki en ucuz taxisi Diyarbakırda. Dağkapı da ciğerciler var mutlaka ciğer yiyip sabahta dağ kapıda kahvaltı edin. Otel için arkadaşların dediği gibi radisson blu öneririm. Eğer bu oteli seçerseniz önce bir yere uğramadan taxiye atlayıp otele geçin çünkü otogara taxi ile 5-7dk arası sürer yada sürmez. Otelden yine her yere dolmuş veya otobüsle gidebilirsiniz. Notağkapıdaki Demir oteli sakın seçmeyin.
    Çok teşekkür ederim çok minettarım aklımdaki tüm sorulara cevap verdiniz ne kadar teşekkür etsem azdır
  • 07-01-2024, 07:41:34
    #12
    Not: otobüs kartınız yoksa otobüslerde kredi kartı geçiyor
  • 08-01-2024, 01:50:19
    #13
    Merkez dediğin neresi önemli olan o. ramada güzel radisson güzel ramada avm ile bitişik merkezi konumda. Otogarada yakın. Ayrıca otogardan çıktıktan sonra zaten şehir içi minibüslerini göreceksin ana yolda. İstediğin yere gdiiyorlar hemen hemen.
  • 08-01-2024, 02:22:38
    #14
    HayroLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merkez dediğin neresi önemli olan o. ramada güzel radisson güzel ramada avm ile bitişik merkezi konumda. Otogarada yakın. Ayrıca otogardan çıktıktan sonra zaten şehir içi minibüslerini göreceksin ana yolda. İstediğin yere gdiiyorlar hemen hemen.
    Hocam benim aslında nereye gideceğim tamda belli değil Diyarbakır a gelmişken batmana da gidesim geliyor açıkcası Belki bismile geçip orayıda görüp oradan Batmana gidebilirim inan bilmiyorum
  • 08-01-2024, 02:24:42
    #15
    Aden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim aslında nereye gideceğim tamda belli değil Diyarbakır a gelmişken batmana da gidesim geliyor açıkcası Belki bismile geçip orayıda görüp oradan Batmana gidebilirim inan bilmiyorum
    Otogardan indikten sonra ilçe garajı olarak tabir edilen yer otogar bitişiğinde ordan bismil ve batman minibüsleride kalkıyor yani anlayacağın nereye gitmek istersen gidebilirsin ulaşım kolay sıkıntı yok. Sen sadece nerye gideceğine karar ver.
  • 08-01-2024, 02:26:14
    #16
    HayroLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otogardan indikten sonra ilçe garajı olarak tabir edilen yer otogar bitişiğinde ordan bismil ve batman minibüsleride kalkıyor yani anlayacağın nereye gitmek istersen gidebilirsin ulaşım kolay sıkıntı yok. Sen sadece nerye gideceğine karar ver.
    Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim