HayroLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otogardan indikten sonra ilçe garajı olarak tabir edilen yer otogar bitişiğinde ordan bismil ve batman minibüsleride kalkıyor yani anlayacağın nereye gitmek istersen gidebilirsin ulaşım kolay sıkıntı yok. Sen sadece nerye gideceğine karar ver.
Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim