Hocam benim aslında nereye gideceğim tamda belli değil Diyarbakır a gelmişken batmana da gidesim geliyor açıkcası

Belki bismile geçip orayıda görüp oradan Batmana gidebilirim inan bilmiyorum
Otogardan indikten sonra ilçe garajı olarak tabir edilen yer otogar bitişiğinde ordan bismil ve batman minibüsleride kalkıyor

yani anlayacağın nereye gitmek istersen gidebilirsin ulaşım kolay sıkıntı yok. Sen sadece nerye gideceğine karar ver.