Konu
Diyarbakır otogarından merkeze nasıl geçerim ?
08-01-2024, 01:50:19
#13
HayroLa
Merkez dediğin neresi
önemli olan o. ramada güzel radisson güzel ramada avm ile bitişik merkezi konumda. Otogarada yakın. Ayrıca otogardan çıktıktan sonra zaten şehir içi minibüslerini göreceksin ana yolda. İstediğin yere gdiiyorlar hemen hemen.