• 05-01-2024, 19:31:27
    #10
    Konu için teşekkürler hocam
  • 05-01-2024, 19:34:51
    #11
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Demir05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam böyle bir yazı yazdığınız için
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu için teşekkürler hocam
    Rica ederim
  • 05-01-2024, 19:36:24
    #12
    Eğer unutmadıyda dalgınlığına gelmediyse... Gurur kibir baş etken, benim görüşüm.
  • 05-01-2024, 19:36:37
    #13
    herkes kendine yakışanı yapar hocam tam olarak anlıyorum sizi ben tşk ederim onların yerine bende bi deprem zede olarak bu formda cok iyilik gördüm ara ara hallerini sorarım iyimisiniz diye hayırlı işlerin olsun hocam
    • Unique Digital
    Unique Digital bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-01-2024, 19:37:01
    #14
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer unutmadıyda dalgınlığına gelmediyse... Gurur kibir baş etken, benim görüşüm.
    Bana bazen ego gibi de geliyor..
  • 05-01-2024, 19:41:13
    #15
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes kendine yakışanı yapar hocam tam olarak anlıyorum sizi ben tşk ederim onların yerine bende bi deprem zede olarak bu formda cok iyilik gördüm ara ara hallerini sorarım iyimisiniz diye hayırlı işlerin olsun hocam
    Rica ederim hocam, forumda çok iyi insan var eminim çok yardımı dokunmuştur, bende kendilerine teşekkür ediyorum bunun için buradan :)
  • 05-01-2024, 19:44:51
    #16
    Foruma gelen genç yaştaki arkadaşların çoğu burayı amme hizmeti veren yardımlaşma forumu zannettiği için bırakın teşekkür etmeyi ücretiyle iş vermiş gibi emirler yağdırıyorlar 🤣 sizin teşekkür beklemeniz çok naif bir davranış olmuş.
  • 05-01-2024, 20:06:54
    #17
    Merhabalar iyi akşamlar Can bey,

    Bu aralar görüldüden ziyade "sen ne anlarsın kıskanç" gibi ilginç tepkilerle karşılaşıyorum Konu üzerinden bilgi vermeye çalışırken de 2x2=4 değildir aslında 5'tir diyerek muhalefet etmek için yazan arkadaşlar da denk geliyor. Yani bilemiyorum ama gerçekten bazı üyelerin burada ticaret yapmak bilgilenmek veya bilgi paylaşmak için yer aldığına inanmıyor; sadece muhalefet edeyim, ben kazanamıyorum kimse de kazanmasın, bir şeyler yazayım konu popüler olsun gündem olsun diye çabaladığını düşünüyorum.

    Sevgiler.
  • 06-01-2024, 09:14:45
    #18
    Narsistler özür dilemez ve teşekkür etmezler, onlar her zaman her koşulda haklıdır, diğerleri ona hizmet etmek, isteklerini gerçekleştirmek, sürekli beceriksiz ve suçlu hissetmek ve sürekli onu takdir edip övmekle görevlidir, aksini iddia edenin aklından zoru vardır, büyük yanlış içerisindedir, öyle harika bir insan hakkında her şeyi yanlış anlamıştır, onun hakkında kötü laf eden, söyleyen ne kadar kötü bir insandır vs...

    Yani hocam, duygularınıza, incinmenize yazık başkasının hatası yüzünden kendinizi cezalandırmayın, geride bırakın, arkaya bakarak ilerleyemezsiniz...