Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes kendine yakışanı yapar hocam tam olarak anlıyorum sizi ben tşk ederim onların yerine bende bi deprem zede olarak bu formda cok iyilik gördüm ara ara hallerini sorarım iyimisiniz diye hayırlı işlerin olsun hocam
Rica ederim hocam, forumda çok iyi insan var eminim çok yardımı dokunmuştur, bende kendilerine teşekkür ediyorum bunun için buradan :)