herkes kendine yakışanı yapar hocam tam olarak anlıyorum sizi ben tşk ederim onların yerine bende bi deprem zede olarak bu formda cok iyilik gördüm ara ara hallerini sorarım iyimisiniz diye hayırlı işlerin olsun hocam