Foruma gelen genç yaştaki arkadaşların çoğu burayı amme hizmeti veren yardımlaşma forumu zannettiği için bırakın teşekkür etmeyi ücretiyle iş vermiş gibi emirler yağdırıyorlar 🤣 sizin teşekkür beklemeniz çok naif bir davranış olmuş.