• 05-01-2024, 19:23:24
    #1
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Selamlar, iyi akşamlar dilerim herkese;

    Son zamanlarda sıkça karşılaştığım bir durumdan dert yanmak istiyorum, eminim sizlerde çok defa yaşamışsınızdır. Bir kişiye hiç bir ücret beklentisi olmadan tamamen yardım etmek amaçlı bir çok konuda yardımcı olmaya çalışıyorum, ama bazen o kişiler istediğini alınca teşekkür bile etmeden görüldü yediğim oluyor. Yanlış anlamasın, teşekkür beklediğimden bunu yapmıyorum ama kibarlık olsun diye bile sırf insan teşekkür edebilir. Üstüne bide görüldü yiyince tam olay kopuyor :)
  • 05-01-2024, 19:24:59
    #2
    aynı şeyi ben de görüyorum. Adam depremde şu bu oldu bu belgeyi kaybettim hayrına yapacak var mı diyor. Yapıyprum gönderiyorum bi teşekkür var ne selam sabah var. Başka biri eklenti ihtiyacı duyoyor gönderiyorum ne bi teşekkür ne bi selam
  • 05-01-2024, 19:25:06
    #3
    Teşekkür ederim hocam böyle bir yazı yazdığınız için
  • 05-01-2024, 19:26:01
    #4
    İnsan çevresinden neyi görürse onun yapar eğitim aileden gelir ve ben bir çok kişinin ailesinin eğitimli olduğunu düşünmüyorum. Ve dolayısı ile bu davranışları yapan kişilerin genel olarak ailesinde kişilik bozukluğu olan bireyler olduğunu biliyorum. Ve bu davranışlar onlar icin çok normal. Hatta gidip sorsanız siz suclu çıkarsiniz o yüzden pekte takmayın kafaya 🙏
  • 05-01-2024, 19:26:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ben birisinden ücretle bir şey aldığımda bile verdiği için teşekkür ederken böyle insanları görmek şaşırtıcı, hiç mi utanmıyorlar kendilerini az bir şey olsun kötü hissetmiyorlar anlamıyorum. 😊
  • 05-01-2024, 19:27:01
    #6
    Chatgpt Plus&18 Ay Gemini
    İyiliği suistimal edenler her zaman olur hocam. Hak edenlerle yola devam
  • 05-01-2024, 19:27:40
    #7
    Platin üye
    https://www.youtube.com/shorts/sqizrgIis9Y
  • 05-01-2024, 19:30:16
    #8
    Ben cok samımı yakın bır arkadaşım yardım dahı etse yaptığının ne kadar degerlı oldugunu hıssettırmek ıcın elımden gelenı yaparım, kım olursa olsun ufak veya buyuk sıkıntımı çözmüştür çünkü
  • 05-01-2024, 19:30:20
    #9
    2 kelime yazması bile zor geliyor insanlara