Selamlar, iyi akşamlar dilerim herkese;
Son zamanlarda sıkça karşılaştığım bir durumdan dert yanmak istiyorum, eminim sizlerde çok defa yaşamışsınızdır. Bir kişiye hiç bir ücret beklentisi olmadan tamamen yardım etmek amaçlı bir çok konuda yardımcı olmaya çalışıyorum, ama bazen o kişiler istediğini alınca teşekkür bile etmeden görüldü yediğim oluyor. Yanlış anlamasın, teşekkür beklediğimden bunu yapmıyorum ama kibarlık olsun diye bile sırf insan teşekkür edebilir. Üstüne bide görüldü yiyince tam olay kopuyor :)