Ben birisinden ücretle bir şey aldığımda bile verdiği için teşekkür ederken böyle insanları görmek şaşırtıcı, hiç mi utanmıyorlar kendilerini az bir şey olsun kötü hissetmiyorlar anlamıyorum. 😊