Teşekkür etmek neden bu kadar zor?
18
●578
- 05-01-2024, 19:34:51Demir05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleRica ederimGreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2024, 19:36:37herkes kendine yakışanı yapar hocam tam olarak anlıyorum sizi ben tşk ederim onların yerine bende bi deprem zede olarak bu formda cok iyilik gördüm ara ara hallerini sorarım iyimisiniz diye hayırlı işlerin olsun hocamUnique Digital bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 05-01-2024, 19:41:13Rica ederim hocam, forumda çok iyi insan var eminim çok yardımı dokunmuştur, bende kendilerine teşekkür ediyorum bunun için buradan :)Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2024, 20:06:54Merhabalar iyi akşamlar Can bey,
Bu aralar görüldüden ziyade "sen ne anlarsın kıskanç" gibi ilginç tepkilerle karşılaşıyorum
Konu üzerinden bilgi vermeye çalışırken de 2x2=4 değildir aslında 5'tir diyerek muhalefet etmek için yazan arkadaşlar da denk geliyor. Yani bilemiyorum ama gerçekten bazı üyelerin burada ticaret yapmak bilgilenmek veya bilgi paylaşmak için yer aldığına inanmıyor; sadece muhalefet edeyim, ben kazanamıyorum kimse de kazanmasın, bir şeyler yazayım konu popüler olsun gündem olsun diye çabaladığını düşünüyorum.
Sevgiler. - 06-01-2024, 09:14:45Narsistler özür dilemez ve teşekkür etmezler, onlar her zaman her koşulda haklıdır, diğerleri ona hizmet etmek, isteklerini gerçekleştirmek, sürekli beceriksiz ve suçlu hissetmek ve sürekli onu takdir edip övmekle görevlidir, aksini iddia edenin aklından zoru vardır, büyük yanlış içerisindedir, öyle harika bir insan hakkında her şeyi yanlış anlamıştır, onun hakkında kötü laf eden, söyleyen ne kadar kötü bir insandır vs...
Yani hocam, duygularınıza, incinmenize yazık başkasının hatası yüzünden kendinizi cezalandırmayın, geride bırakın, arkaya bakarak ilerleyemezsiniz...
Konu üzerinden bilgi vermeye çalışırken de 2x2=4 değildir aslında 5'tir diyerek muhalefet etmek için yazan arkadaşlar da denk geliyor. Yani bilemiyorum ama gerçekten bazı üyelerin burada ticaret yapmak bilgilenmek veya bilgi paylaşmak için yer aldığına inanmıyor; sadece muhalefet edeyim, ben kazanamıyorum kimse de kazanmasın, bir şeyler yazayım konu popüler olsun gündem olsun diye çabaladığını düşünüyorum.