promocity adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yurtiçi Kargo Fahiş Fiyatı
56
●3.548
- 04-01-2024, 17:52:12Üyeliği durdurulduAz önce aras kargo geldi. 5 desi 108 TL'ye gidiyor.
Sürat kargo 5 desi 76 TL.
Sürat ile görüşün hocam. - 04-01-2024, 17:55:14Kime göre fırsatçılık ?promocity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Madem yurtiçi 140 Lira kullanmayın. pahalıysa zaten kimse kullanmaz ve firma batar öyle değil mi ?
Bu firma 140 Liraya hala müşteri buluyorsa ya işini iyi yapıyordur yada diğerlerinden bir farkı vardır.
Farkı yoksa niye 60 Lira olan dururken 140 Lira ödüyorsunuz ?
Bimde ufak şişe su 2 Lira , dışarda markette 6 Lira , hava alanı yada turistik bir tesiste 30 - 50 Lira
Tüm ülke 3 harfli marketleri fırsatçı ilan etmişti ama onlardan daha ucuzada kimse satış yapamıyor. : )
Fırsatçılık nedir ben size söyleyeyim , tüm kargo firmaları birlikte anlaşarak fiyatlarını hepsi aynı anda aşırı yükseltirse bu fırsatçılık olur , rekabet kurumu buna müdahale etmesi gerekir. - 04-01-2024, 18:24:56Üyeliği durdurulduPttyi cimere artık şikayet ettim bir kargo 10-15 gün gitmiyor fiyatlarda diğerlerine göre pahalı eski şeyi yok maalesefdEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2024, 19:31:45Hocam size kesinlikle katılıyorum inanın benimde hiç içimden gelmiyor yatırmak ancak babamın üzerindeki tarlaları vekaleten 10 seneliğine kiralik aldım, bu tarlaları alır almaz bana bağkur yazmaya başladı bizde birikeceğine ödeyelim bari dedikte artık tahmin ettiğimizden çok daha fazla aylık prim istemeye başladılar. Sistemi de tam bilmemek ile birlikte destek alacağımız bir kimse de yok, oraya her ay 5-6k civarında bir ödeme yapacağımıza bir tane yatırım hesabı yapıp her ay oraya dokunmadan o parayı atmak daha mantıklı geliyor bana açıkcası. Mesela biz bu parayı ödemezsek ne olur yani o prim borcu orada birikmeye devam etse yada ben bu sistemden faydalanmak istemiyorum desem ne olur mesela ? Kusura bakmayın sizi de sorularımla boğdum amaCagdasER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2024, 20:39:07Aynen katılıyorum hocam yazdıklarınıza. Herkezin dilinde bir 3 harfli market lafı. Bakıyorsun diğer tüm marketler bu 3 harflilerden daha pahalı. E o zaman fırsatçı 3 harfliler mi yoksa geri kalan tüm marketler mi? Valla bu 3 harfli marketler kapatsa millet acından ölecek.kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2024, 20:41:12kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHiç bişey olmaz hocam. Borç durur birikir haciz vb olmaz. İleride isterseniz de sildirebilirsiniz.emrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle