Pazaryerleri de kargo ücretlerine zam yapmış. Daha dolar artmadan bu zamları yapıyorlar dolar artsın bu sefer bir daha zam yapacaklar. İşin garip tarafı bu zamları zaten döviz artacak diye önceden yapıyorlar sonra döviz artınca bir daha yapıyorlar