promocity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam haklısınız ama mng, sürat kargo gibi tüm firmalarda fiyatlar 60 civarındayken yurtiçinin 140 tl olması fırsatçılık oluyor.
Kime göre fırsatçılık ?
Madem yurtiçi 140 Lira kullanmayın. pahalıysa zaten kimse kullanmaz ve firma batar öyle değil mi ?

Bu firma 140 Liraya hala müşteri buluyorsa ya işini iyi yapıyordur yada diğerlerinden bir farkı vardır.
Farkı yoksa niye 60 Lira olan dururken 140 Lira ödüyorsunuz ?

Bimde ufak şişe su 2 Lira , dışarda markette 6 Lira , hava alanı yada turistik bir tesiste 30 - 50 Lira
Tüm ülke 3 harfli marketleri fırsatçı ilan etmişti ama onlardan daha ucuzada kimse satış yapamıyor. : )


Fırsatçılık nedir ben size söyleyeyim , tüm kargo firmaları birlikte anlaşarak fiyatlarını hepsi aynı anda aşırı yükseltirse bu fırsatçılık olur , rekabet kurumu buna müdahale etmesi gerekir.