Kime göre fırsatçılık ?
Madem yurtiçi 140 Lira kullanmayın. pahalıysa zaten kimse kullanmaz ve firma batar öyle değil mi ?
Bu firma 140 Liraya hala müşteri buluyorsa ya işini iyi yapıyordur yada diğerlerinden bir farkı vardır.
Farkı yoksa niye 60 Lira olan dururken 140 Lira ödüyorsunuz ?
Bimde ufak şişe su 2 Lira , dışarda markette 6 Lira , hava alanı yada turistik bir tesiste 30 - 50 Lira
Tüm ülke 3 harfli marketleri fırsatçı ilan etmişti ama onlardan daha ucuzada kimse satış yapamıyor. : )
Fırsatçılık nedir ben size söyleyeyim , tüm kargo firmaları birlikte anlaşarak fiyatlarını hepsi aynı anda aşırı yükseltirse bu fırsatçılık olur , rekabet kurumu buna müdahale etmesi gerekir.
Aynen katılıyorum hocam yazdıklarınıza. Herkezin dilinde bir 3 harfli market lafı. Bakıyorsun diğer tüm marketler bu 3 harflilerden daha pahalı. E o zaman fırsatçı 3 harfliler mi yoksa geri kalan tüm marketler mi? Valla bu 3 harfli marketler kapatsa millet acından ölecek.