• 04-01-2024, 17:45:59
    #28
    promocity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar selamlar 3 yıldır E-Ticaret sektöründeyim bugün Yurtiçi Kargo'dan fiyat güncellemesi geldi 3 desi için tam tamına 140 TL'lik fiyat biçmişler. Böyle fahiş bir fiyat olamaz gerçekten 44 TL'den 140 TL'ye yükseltmek fırsatçılıktır.
    Değiştir kargo şubeni kardeşim, ne sorun ediyorsun.
  • 04-01-2024, 17:52:12
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Az önce aras kargo geldi. 5 desi 108 TL'ye gidiyor.
    Sürat kargo 5 desi 76 TL.
    Sürat ile görüşün hocam.
  • 04-01-2024, 17:55:14
    #30
    promocity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam haklısınız ama mng, sürat kargo gibi tüm firmalarda fiyatlar 60 civarındayken yurtiçinin 140 tl olması fırsatçılık oluyor.
    Kime göre fırsatçılık ?
    Madem yurtiçi 140 Lira kullanmayın. pahalıysa zaten kimse kullanmaz ve firma batar öyle değil mi ?

    Bu firma 140 Liraya hala müşteri buluyorsa ya işini iyi yapıyordur yada diğerlerinden bir farkı vardır.
    Farkı yoksa niye 60 Lira olan dururken 140 Lira ödüyorsunuz ?

    Bimde ufak şişe su 2 Lira , dışarda markette 6 Lira , hava alanı yada turistik bir tesiste 30 - 50 Lira
    Tüm ülke 3 harfli marketleri fırsatçı ilan etmişti ama onlardan daha ucuzada kimse satış yapamıyor. : )


    Fırsatçılık nedir ben size söyleyeyim , tüm kargo firmaları birlikte anlaşarak fiyatlarını hepsi aynı anda aşırı yükseltirse bu fırsatçılık olur , rekabet kurumu buna müdahale etmesi gerekir.
  • 04-01-2024, 18:24:56
    #31
    Üyeliği durduruldu
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en güzeli pttye dönmek başka türlü maliyet düşmüyor.
    Pttyi cimere artık şikayet ettim bir kargo 10-15 gün gitmiyor fiyatlarda diğerlerine göre pahalı eski şeyi yok maalesef
  • 04-01-2024, 19:31:45
    #32
    CagdasER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizi yanlışa teşvik etmek istemem ancak Bağkur ödemek kronik bi sağlık sorununuz ve çocuğunuz yoksa bu ülkede saçmalıktır. Muhtemelen emeklilik primi için ödüyorsunuz ancak emekli olacağınız yaş 65 diyelim.

    Zaten sisteme hiç katkınız olmasa bile 65 yaş ve üstüne otomatik olarak asgari ücretin 5/2 si oranında ödeme yapılıyor.

    Her ay o parayı yemeden bileşik olarak 4-5 sene biriktirseniz bile size katkısı daha çok olacaktır. Elbette herhangi bi af çıktığında gider faiz sildirip gene yatırırsınız.

    Kısacası bu kadar bedavadan emeklilik dağıtalan bi ülkede emeklilik sistemine para sokmak saçmalıktır.
    Hocam size kesinlikle katılıyorum inanın benimde hiç içimden gelmiyor yatırmak ancak babamın üzerindeki tarlaları vekaleten 10 seneliğine kiralik aldım, bu tarlaları alır almaz bana bağkur yazmaya başladı bizde birikeceğine ödeyelim bari dedikte artık tahmin ettiğimizden çok daha fazla aylık prim istemeye başladılar. Sistemi de tam bilmemek ile birlikte destek alacağımız bir kimse de yok, oraya her ay 5-6k civarında bir ödeme yapacağımıza bir tane yatırım hesabı yapıp her ay oraya dokunmadan o parayı atmak daha mantıklı geliyor bana açıkcası. Mesela biz bu parayı ödemezsek ne olur yani o prim borcu orada birikmeye devam etse yada ben bu sistemden faydalanmak istemiyorum desem ne olur mesela ? Kusura bakmayın sizi de sorularımla boğdum ama
  • 04-01-2024, 19:37:10
    #33
    Şuanda en uygunu sürat kargo 1 desi 41 tl gidiyor trendyol
  • 04-01-2024, 20:16:37
    #34
    Pazaryerleri de kargo ücretlerine zam yapmış. Daha dolar artmadan bu zamları yapıyorlar dolar artsın bu sefer bir daha zam yapacaklar. İşin garip tarafı bu zamları zaten döviz artacak diye önceden yapıyorlar sonra döviz artınca bir daha yapıyorlar
  • 04-01-2024, 20:39:07
    #35
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kime göre fırsatçılık ?
    Madem yurtiçi 140 Lira kullanmayın. pahalıysa zaten kimse kullanmaz ve firma batar öyle değil mi ?

    Bu firma 140 Liraya hala müşteri buluyorsa ya işini iyi yapıyordur yada diğerlerinden bir farkı vardır.
    Farkı yoksa niye 60 Lira olan dururken 140 Lira ödüyorsunuz ?

    Bimde ufak şişe su 2 Lira , dışarda markette 6 Lira , hava alanı yada turistik bir tesiste 30 - 50 Lira
    Tüm ülke 3 harfli marketleri fırsatçı ilan etmişti ama onlardan daha ucuzada kimse satış yapamıyor. : )


    Fırsatçılık nedir ben size söyleyeyim , tüm kargo firmaları birlikte anlaşarak fiyatlarını hepsi aynı anda aşırı yükseltirse bu fırsatçılık olur , rekabet kurumu buna müdahale etmesi gerekir.
    Aynen katılıyorum hocam yazdıklarınıza. Herkezin dilinde bir 3 harfli market lafı. Bakıyorsun diğer tüm marketler bu 3 harflilerden daha pahalı. E o zaman fırsatçı 3 harfliler mi yoksa geri kalan tüm marketler mi? Valla bu 3 harfli marketler kapatsa millet acından ölecek.
  • 04-01-2024, 20:41:12
    #36
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kime göre fırsatçılık ?
    Madem yurtiçi 140 Lira kullanmayın. pahalıysa zaten kimse kullanmaz ve firma batar öyle değil mi ?

    Bu firma 140 Liraya hala müşteri buluyorsa ya işini iyi yapıyordur yada diğerlerinden bir farkı vardır.
    Farkı yoksa niye 60 Lira olan dururken 140 Lira ödüyorsunuz ?

    Bimde ufak şişe su 2 Lira , dışarda markette 6 Lira , hava alanı yada turistik bir tesiste 30 - 50 Lira
    Tüm ülke 3 harfli marketleri fırsatçı ilan etmişti ama onlardan daha ucuzada kimse satış yapamıyor. : )


    Fırsatçılık nedir ben size söyleyeyim , tüm kargo firmaları birlikte anlaşarak fiyatlarını hepsi aynı anda aşırı yükseltirse bu fırsatçılık olur , rekabet kurumu buna müdahale etmesi gerekir.
    emrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam size kesinlikle katılıyorum inanın benimde hiç içimden gelmiyor yatırmak ancak babamın üzerindeki tarlaları vekaleten 10 seneliğine kiralik aldım, bu tarlaları alır almaz bana bağkur yazmaya başladı bizde birikeceğine ödeyelim bari dedikte artık tahmin ettiğimizden çok daha fazla aylık prim istemeye başladılar. Sistemi de tam bilmemek ile birlikte destek alacağımız bir kimse de yok, oraya her ay 5-6k civarında bir ödeme yapacağımıza bir tane yatırım hesabı yapıp her ay oraya dokunmadan o parayı atmak daha mantıklı geliyor bana açıkcası. Mesela biz bu parayı ödemezsek ne olur yani o prim borcu orada birikmeye devam etse yada ben bu sistemden faydalanmak istemiyorum desem ne olur mesela ? Kusura bakmayın sizi de sorularımla boğdum ama
    Hiç bişey olmaz hocam. Borç durur birikir haciz vb olmaz. İleride isterseniz de sildirebilirsiniz.