• 13-12-2023, 07:53:49
    #19
    Kardeşim geçmiş olsun. Kendine dikkat et.
  • 13-12-2023, 09:21:42
    #20
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    HalilE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    KlaudX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, bizide hafif salladı gibi hissettim.
    hyakbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Sizin gibi çok kişi uykudan uyanmış.



    https://twitter.com/DepremDairesi/st...7Ctwgr%5Etweet
    batuhankuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, Rabbim esirgesin
    rufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun kardeşim.

    Gaziantep / Kahramanmaraş / Malatya

    Bu bölgeler deprem ocakları. Yanlışım yoksa Malatya da bunlara dahil. Allah yar ve yardımcınız olsun. Depremin en korkutucu sesi o gelen uğultu. Hiçbir şeye benzemiyor gerçekten de. Korkunç bir sesi var.
    jtm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de farkettim hocam çok geçmiş olsun koltuğum sallandı gibi oldu bir an
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun
    bahadrpolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun
    softinays adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    MakayWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, Allah bir daha yaşatmasın. Kısa sürdü dediniz şiddeti de 3.9 ama nasıl bu kadar hissedilebilir oldu? Eskiden çok büyük olmadı mı hissetmek zordu artık en ufak depremde bile hisseder olduk.
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun.
    Mrxberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah korusun geçmiş olsun
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim geçmiş olsun. Kendine dikkat et.
    Allah razı olsun, çok teşekkür ederim
  • 13-12-2023, 19:10:49
    #21
    Çok geçmiş olsun deprem den 10 dakika önce adana da birden alttan vurdu oyun oynuyordum yatak dan zıpladım uygulamaya baktım çok kişi adana da hissettiniz mi yazmış bu olaydan 10 dakika sonra alarm verdi Antep diye ama onu hiç bir şekil de hissetmedim
    Dün den beri bakıyorum depremden 10 dk önce hiçbir yerde adana yazmıyor nasıl iş halen anlamadım.
  • 13-12-2023, 20:42:36
    #22
    Ayakta kalan evler cok yıprandı bir sonraki depremde onlarda 😓
  • 13-12-2023, 23:58:55
    #23
    Profesyonel Tasarım Hiz.
    2024 için afet yılı olacak diyorlar. Allah korusun ülkemizi.