• 13-12-2023, 03:56:34
    #10
    Öncelikle geçmiş olsun kardeşim.

    Gaziantep / Kahramanmaraş / Malatya

    Bu bölgeler deprem ocakları. Yanlışım yoksa Malatya da bunlara dahil. Allah yar ve yardımcınız olsun. Depremin en korkutucu sesi o gelen uğultu. Hiçbir şeye benzemiyor gerçekten de. Korkunç bir sesi var.
  • 13-12-2023, 04:10:00
    #11
    osmaniye 4,7 diye alarm çaldı
  • 13-12-2023, 04:10:04
    #12
    ben de farkettim hocam çok geçmiş olsun koltuğum sallandı gibi oldu bir an
  • 13-12-2023, 04:13:10
    #13
    geçmiş olsun
  • 13-12-2023, 04:32:00
    #14
    Moderatör
    Çok geçmiş olsun
  • 13-12-2023, 04:50:30
    #15
    We 🤍 WordPress
    Geçmiş olsun hocam
  • 13-12-2023, 05:08:04
    #16
    Geçmiş olsun hocam, Allah bir daha yaşatmasın. Kısa sürdü dediniz şiddeti de 3.9 ama nasıl bu kadar hissedilebilir oldu? Eskiden çok büyük olmadı mı hissetmek zordu artık en ufak depremde bile hisseder olduk.
  • 13-12-2023, 05:08:16
    #17
    Çok geçmiş olsun.
  • 13-12-2023, 06:50:32
    #18
    Allah korusun geçmiş olsun