Çok geçmiş olsun deprem den 10 dakika önce adana da birden alttan vurdu oyun oynuyordum yatak dan zıpladım uygulamaya baktım çok kişi adana da hissettiniz mi yazmış bu olaydan 10 dakika sonra alarm verdi Antep diye ama onu hiç bir şekil de hissetmedim
Dün den beri bakıyorum depremden 10 dk önce hiçbir yerde adana yazmıyor nasıl iş halen anlamadım.