SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun
HalilE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun
KlaudX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam, bizide hafif salladı gibi hissettim.
hyakbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam. Sizin gibi çok kişi uykudan uyanmış.



https://twitter.com/DepremDairesi/st...7Ctwgr%5Etweet
batuhankuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam, Rabbim esirgesin
rufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun kardeşim.

Gaziantep / Kahramanmaraş / Malatya

Bu bölgeler deprem ocakları. Yanlışım yoksa Malatya da bunlara dahil. Allah yar ve yardımcınız olsun. Depremin en korkutucu sesi o gelen uğultu. Hiçbir şeye benzemiyor gerçekten de. Korkunç bir sesi var.
jtm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de farkettim hocam çok geçmiş olsun koltuğum sallandı gibi oldu bir an
karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun
bahadrpolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun
softinays adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam
MakayWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam, Allah bir daha yaşatmasın. Kısa sürdü dediniz şiddeti de 3.9 ama nasıl bu kadar hissedilebilir oldu? Eskiden çok büyük olmadı mı hissetmek zordu artık en ufak depremde bile hisseder olduk.
royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun.
Mrxberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah korusun geçmiş olsun
nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim geçmiş olsun. Kendine dikkat et.
Allah razı olsun, çok teşekkür ederim