Geçmiş olsun hocam, bizide hafif salladı gibi hissettim.
Geçmiş olsun hocam, Rabbim esirgesin
Öncelikle geçmiş olsun kardeşim.
Gaziantep / Kahramanmaraş / Malatya
Bu bölgeler deprem ocakları. Yanlışım yoksa Malatya da bunlara dahil. Allah yar ve yardımcınız olsun. Depremin en korkutucu sesi o gelen uğultu. Hiçbir şeye benzemiyor gerçekten de. Korkunç bir sesi var.
ben de farkettim hocam çok geçmiş olsun koltuğum sallandı gibi oldu bir an
Geçmiş olsun hocam
Geçmiş olsun hocam, Allah bir daha yaşatmasın. Kısa sürdü dediniz şiddeti de 3.9 ama nasıl bu kadar hissedilebilir oldu? Eskiden çok büyük olmadı mı hissetmek zordu artık en ufak depremde bile hisseder olduk.
Allah korusun geçmiş olsun
Kardeşim geçmiş olsun. Kendine dikkat et.
Allah razı olsun, çok teşekkür ederim