• 13-12-2023, 03:48:29
    #1
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    Bilen bilir ben saat 23:00 dediği zaman milyonluk bir iş olmadığı sürece kesinlikle uyurum.

    Az önce öyle bir deprem oldu ki hâlen kulaklarım çınlıyor. Sadece 1 saniye sürdü ama o kadar şiddetli bir patlama sesi gibi oldu ki gerçekten 6 Şubat Depremini Nurdağında 9 şiddetinde hissetmiş birisi olarak ilk defa bu kadar korkuttu. 2KM uzağımda 4 şiddetinde olmuş ama bu şekilde bir bomba patlaması gibi ses yapanı ilk defa gördüm.

    Rabbim hepimizi esirgesin.
  • 13-12-2023, 03:49:15
    #2
    Kategori Moderatörü
    Geçmiş olsun
  • 13-12-2023, 03:50:55
    #3
    Nerde oldu
  • 13-12-2023, 03:51:45
    #4
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerde oldu
    Gaziantep / Nurdağı'nın bir köyü Elbistanhöyük.
  • 13-12-2023, 03:52:14
    #5
    Geçmiş olsun
  • 13-12-2023, 03:52:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam, bizide hafif salladı gibi hissettim.
  • 13-12-2023, 03:53:09
    #7
    Geçmiş olsun hocam. Sizin gibi çok kişi uykudan uyanmış.



    https://twitter.com/DepremDairesi/st...7Ctwgr%5Etweet
  • 13-12-2023, 03:55:23
    #8
    Geçmiş olsun hocam, Rabbim esirgesin
  • 13-12-2023, 03:56:14
    #9
    Evden nasıl çıktığımızı bilmedik 3 telefon aynı anda uyarı verdi Gaziantep’teyim bende ev sallandı. Allah kahretsin aylardır gece uykusuna hasretim bezdik lanet böyle yaşamaya