Bilen bilir ben saat 23:00 dediği zaman milyonluk bir iş olmadığı sürece kesinlikle uyurum.
Az önce öyle bir deprem oldu ki hâlen kulaklarım çınlıyor. Sadece 1 saniye sürdü ama o kadar şiddetli bir patlama sesi gibi oldu ki gerçekten 6 Şubat Depremini Nurdağında 9 şiddetinde hissetmiş birisi olarak ilk defa bu kadar korkuttu. 2KM uzağımda 4 şiddetinde olmuş ama bu şekilde bir bomba patlaması gibi ses yapanı ilk defa gördüm.
Rabbim hepimizi esirgesin.