• 11-12-2023, 01:05:35
    #19
    Üyeliği durduruldu
    İşe mercedesle gelen cebinde iphone 15 olan patronlar, işçinin içtiği çaya, elini yıkadığı suya bile göz diker. Böyle böyle zengin oluyorlar.

    Fabrikalar inşaat şirketleri dingonun ahırı gibi. Bu ülkede her nefes alışta oturduğum yerde yaşlanıyorum. Birçok işyerinde çalıştım. Her gün sövsem hergün beddua etsem yetmiyor.

    Bir de insanlar iş beğenmiyor, çalışacak elemen bulunmuyor diyen ukala tipler var. Allah onları fabrikalar inşaat şirketlerine muhtaç ve mahkum etsin.
  • 11-12-2023, 01:10:06
    #20
    zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigortasız fabrikada mı çalışılır hocam? Geçmiş olsun cana geleceğine mala gelsin.
    Bu devirde ikisinede birşey gelmesin hocam, herşey aşırı pahalı.

    Geçmiş olsun
  • 11-12-2023, 04:23:29
    #21
    Geçmiş olsun hocam
  • 11-12-2023, 12:27:28
    #22
    Ben bizim ülke patronlarının kafasının çalıştığını asla düşünmüyorum (Holding vs hariç)

    50bin tl masraftan kaçmak için 500bin tl lik masraflara katlanıyorlar.
    En basit bir örnek vereyim bundan 2 yıl önce makine ilk açılışta suyun ısınması gerekiyor pazartesi günleri hava soğuk olduğundan makinenin çalışması için 3000 5000 tl lik bir rezistans istendi. makine kendi kendine ısınmasını beklersek 30 dk zaman kaybı oluyor kış aylarında bu süre uzuyor. Elektrik ve malzeme fiyatından dolayı vazgeçtiler almadılar fakat bölüme bir adet pc aldılar 20k iki bilgisayar da sadece excel veri girişi için.

    Konuşacak çok şey varda neyse işte...
  • 11-12-2023, 15:33:21
    #23
    dükkanı açtığım zaman yangın söndürme tüpü lazım dediler bende mevzuat hakkında bilgim olmadığı için en ucuz yangın söndürme tüpünü alıp dükkana koydum. arabada bulunan yangın tüpü gibi birşey. dükkana gelen zabıta bu olmaz dedi diğer zabıta, komşundan 6 kiloluk yangın tüpü bul getir dedi. Fotoğrafı çekip gittiler gidiş o gidiş bir daha gelen giden olmadı tüp ilk koyduğum yerinde duruyor. çalışıyor mu bilgim yok Allah'a şükür ihtiyaç olmadı Allaha'a emanet yaşıyoruz yani
  • 11-12-2023, 18:58:49
    #24
    O yangın tüpleri süs olsun diye konulmuyor. Çocuk oyuncağı değil bu işler.
  • 11-12-2023, 19:10:13
    #25
    ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bizim ülke patronlarının kafasının çalıştığını asla düşünmüyorum (Holding vs hariç)

    50bin tl masraftan kaçmak için 500bin tl lik masraflara katlanıyorlar.
    En basit bir örnek vereyim bundan 2 yıl önce makine ilk açılışta suyun ısınması gerekiyor pazartesi günleri hava soğuk olduğundan makinenin çalışması için 3000 5000 tl lik bir rezistans istendi. makine kendi kendine ısınmasını beklersek 30 dk zaman kaybı oluyor kış aylarında bu süre uzuyor. Elektrik ve malzeme fiyatından dolayı vazgeçtiler almadılar fakat bölüme bir adet pc aldılar 20k iki bilgisayar da sadece excel veri girişi için.

    Konuşacak çok şey varda neyse işte...
    Aynı kafa hocam. O kadar saçma şeylere para harcıyorlar ki. Aynı zamanda hile hurdaları çoktu. Abim o kadar uyarırdı ama dinlemediler. Allah iyi demedi.

    ledci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dükkanı açtığım zaman yangın söndürme tüpü lazım dediler bende mevzuat hakkında bilgim olmadığı için en ucuz yangın söndürme tüpünü alıp dükkana koydum. arabada bulunan yangın tüpü gibi birşey. dükkana gelen zabıta bu olmaz dedi diğer zabıta, komşundan 6 kiloluk yangın tüpü bul getir dedi. Fotoğrafı çekip gittiler gidiş o gidiş bir daha gelen giden olmadı tüp ilk koyduğum yerinde duruyor. çalışıyor mu bilgim yok Allah'a şükür ihtiyaç olmadı Allaha'a emanet yaşıyoruz yani
    Sadece prosedüre bakılıyor. Var mı var. Bir yangın çıksa işçi, mal, fabrika yanar diye düşünülmüyor.

    onurdurmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O yangın tüpleri süs olsun diye konulmuyor. Çocuk oyuncağı değil bu işler.
    Eğer tüpler dolu olsaydı kesin söndürürlermiş. 300 m ötedeymiş sanırım itfaiye ama geç kalmış.