Konu
Abimin çalıştığı fabrika kül oldu
11-12-2023, 01:10:06
#20
adwerd0z1
zNightLastTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sigortasız fabrikada mı çalışılır hocam? Geçmiş olsun cana geleceğine mala gelsin.
Bu devirde ikisinede birşey gelmesin hocam, herşey aşırı pahalı.
Geçmiş olsun