zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigortasız fabrikada mı çalışılır hocam? Geçmiş olsun cana geleceğine mala gelsin.
Bu devirde ikisinede birşey gelmesin hocam, herşey aşırı pahalı.

Geçmiş olsun