dükkanı açtığım zaman yangın söndürme tüpü lazım dediler bende mevzuat hakkında bilgim olmadığı için en ucuz yangın söndürme tüpünü alıp dükkana koydum. arabada bulunan yangın tüpü gibi birşey. dükkana gelen zabıta bu olmaz dedi diğer zabıta, komşundan 6 kiloluk yangın tüpü bul getir dedi. Fotoğrafı çekip gittiler gidiş o gidiş bir daha gelen giden olmadı tüp ilk koyduğum yerinde duruyor. çalışıyor mu bilgim yok Allah'a şükür ihtiyaç olmadı Allaha'a emanet yaşıyoruz yani