Ben bizim ülke patronlarının kafasının çalıştığını asla düşünmüyorum (Holding vs hariç)
50bin tl masraftan kaçmak için 500bin tl lik masraflara katlanıyorlar.
En basit bir örnek vereyim bundan 2 yıl önce makine ilk açılışta suyun ısınması gerekiyor pazartesi günleri hava soğuk olduğundan makinenin çalışması için 3000 5000 tl lik bir rezistans istendi. makine kendi kendine ısınmasını beklersek 30 dk zaman kaybı oluyor kış aylarında bu süre uzuyor. Elektrik ve malzeme fiyatından dolayı vazgeçtiler almadılar fakat bölüme bir adet pc aldılar 20k iki bilgisayar da sadece excel veri girişi için.
Konuşacak çok şey varda neyse işte...