Bugünden 100 sene sonra yer yüzünde olan hiç bir insan yaşamıyor olacak. Enteresan olanı da mal peşinde koştuğumuz evler arabalar hurdaya ayrılacak yıkılacak ve yenileri yapılacak.
Enteresan olanı da seni kimse hatırlamayacak ya da bilmeyecek
Geçenlerde ben de takvimden ilerki yıllara bakıyordum ben de aynı şeyi düşündüm, şu tarihte ben ve çevremdeki hiç kimse olmayacak bundan eminiz ancak ölmeyecek gibi yaşıyoruz.
Öldükten sonra torunlar vs. neden daha çok mal, mülk bırakmadı diye söverler de, kimsenin Allah razı olsun diyeceğini de sanmıyorum.