• 24-11-2023, 15:02:32
    #1
    Herkese selam,

    Eminim her hizmet verenin başına gelmiştir durumlar.

    Ödediği hizmet ücretinden fazlasını talep edenler ya da kısaca şöyle diyelim kibar tabirle parası ile sizi satın aldığını zanneden tipler.
    Mesajına bir dakika dönmedik diye zır zır arayanlar.
    Her şeyi en ince detayına kadar öğrenip sonra bir daha mesaja bile bakmayanlar.
    PM İsteyip dönüş bile yapmayan görüldü atanlar.
    Bütün gün oyalayıp alacak gibi pazarlık edip almıyorum diyenler.

    Liste uzar gider sizden de eklemenizi bekliyorum açıkçası bu listeye

    Bu kesinlikle bir şahısa ya da şahıslara yönelik bir itham değildir ancak genel bir isyandır. R10.net'i eleştirmek ya da üyelerini ayrıştırmak gibi bir amaç söz konusu değildir muhabbet olsun diye açılan tartışmaya kapalı bir konudur, bilginize.
  • 24-11-2023, 15:06:04
    #2
    "Basit bir .... işimiz var " denildiği an teşekkür edip çok yoğun olduğumu işi alamayacağımı söylüyorum, yaptığım işi küçümsemek kimsenin haddi değil. Basit bir iş ise pekala kendisi de yapabilir.
    Zamanı yoktur diyeceklere..
    Benim zamanımın onunkinden daha kıymetsiz olduğuunu düşündüren nedir?
  • 24-11-2023, 15:08:57
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam, forumda yeniyim ama analiz ettiğim kadarı ile istisnasız her kategoride insanlar birbirine iteleme peşinde. Kendi emeğini satsa amenna hazır kod sitelerinden alınan projeleri 2-3 görsel değiştirip fahiş fiyatlara forumda satanlar dolu. Para için yapamayacağı işi alıp yarım bırakanlar dolu. İşi alıp 1-2 gün çalışıp müşterisine cevap vermeyip kaba üslup kullanan insanlar dolu. İşveren insanlara bolca Allah tan sabır diliyorum.

    Hayırlı cumalar.
  • 24-11-2023, 15:09:52
    #4
    Bu alan kiralıktır.
  • 24-11-2023, 15:10:08
    #5
    Asariel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Basit bir .... işimiz var " denildiği an teşekkür edip çok yoğun olduğumu işi alamayacağımı söylüyorum, yaptığım işi küçümsemek kimsenin haddi değil. Basit bir iş ise pekala kendisi de yapabilir.
    Zamanı yoktur diyeceklere..
    Benim zamanımın onunkinden daha kıymetsiz olduğuunu düşündüren nedir?

    Bunu eklemeyi unutmuşum. Aynı şekilde katılıyorum. "Çok basit bir yazılım işi var ya 5 dakika sürmez" E 5 dakika sürmüyor ise araştırıp kendin neden yapmadın Zamanını para ile satın alıyorum diyen olacaktır haklıdır da yapılan iş ne olursa olsun küçük görmek saçma.
  • 24-11-2023, 15:12:42
    #6
    İş verenler kategorisinde "Öğrenci için uygun" başlıklı/içerikli ilanlar.
  • 24-11-2023, 15:13:40
    #7
    turkmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese selam,

    Eminim her hizmet verenin başına gelmiştir durumlar.

    Ödediği hizmet ücretinden fazlasını talep edenler ya da kısaca şöyle diyelim kibar tabirle parası ile sizi satın aldığını zanneden tipler.
    Mesajına bir dakika dönmedik diye zır zır arayanlar.
    Her şeyi en ince detayına kadar öğrenip sonra bir daha mesaja bile bakmayanlar.
    PM İsteyip dönüş bile yapmayan görüldü atanlar.

    Liste uzar gider sizden de eklemenizi bekliyorum açıkçası bu listeye

    Bu kesinlikle bir şahısa ya da şahıslara yönelik bir itham değildir ancak genel bir isyandır. R10.net'i eleştirmek ya da üyelerini ayrıştırmak gibi bir amaç söz konusu değildir muhabbet olsun diye açılan tartışmaya kapalı bir konudur, bilginize.
    Fiyat sorum pörüldü atanlar.
  • 24-11-2023, 15:16:28
    #8
    "Basit bir tasarım, logo vs. işi" diye konu açarak ücreti aşağı çekmeye çalışanlar.
  • 24-11-2023, 15:18:40
    #9
    - Sürekli olarak iş yapacağız deyip fiyat teklifini de buna bağlayarak düşük teklif verenler.
    - Sizle iş yaparken diğer müşterilerini kötüleyenler.
    - İş anında tüm detayları iletmeyip proje bitimine yakın kritik değişiklikler istemek, istediği şeyi 'basit' olarak görüp işin arkaplanını bilmeden bir de az miktar talep etmek, kabul etmeyince ise istediğim şekilde yapılmadı diye ortalığı yakıp yıkmak.
    - Konu hakkında hiçbir bilgisi olmayıp iş yapanı soru yağmuruna tutup iş yapmasına engel olmak (özellikle remote işlerde)