"Basit bir .... işimiz var " denildiği an teşekkür edip çok yoğun olduğumu işi alamayacağımı söylüyorum, yaptığım işi küçümsemek kimsenin haddi değil. Basit bir iş ise pekala kendisi de yapabilir.
Zamanı yoktur diyeceklere..
Benim zamanımın onunkinden daha kıymetsiz olduğuunu düşündüren nedir?
Bunu eklemeyi unutmuşum. Aynı şekilde katılıyorum. "Çok basit bir yazılım işi var ya 5 dakika sürmez" E 5 dakika sürmüyor ise araştırıp kendin neden yapmadın

Zamanını para ile satın alıyorum diyen olacaktır haklıdır da yapılan iş ne olursa olsun küçük görmek saçma.