Herkese selam,

Eminim her hizmet verenin başına gelmiştir durumlar.

Ödediği hizmet ücretinden fazlasını talep edenler ya da kısaca şöyle diyelim kibar tabirle parası ile sizi satın aldığını zanneden tipler.
Mesajına bir dakika dönmedik diye zır zır arayanlar.
Her şeyi en ince detayına kadar öğrenip sonra bir daha mesaja bile bakmayanlar.
PM İsteyip dönüş bile yapmayan görüldü atanlar.
Bütün gün oyalayıp alacak gibi pazarlık edip almıyorum diyenler.

Liste uzar gider sizden de eklemenizi bekliyorum açıkçası bu listeye

Bu kesinlikle bir şahısa ya da şahıslara yönelik bir itham değildir ancak genel bir isyandır. R10.net'i eleştirmek ya da üyelerini ayrıştırmak gibi bir amaç söz konusu değildir muhabbet olsun diye açılan tartışmaya kapalı bir konudur, bilginize.