"Basit bir .... işimiz var " denildiği an teşekkür edip çok yoğun olduğumu işi alamayacağımı söylüyorum, yaptığım işi küçümsemek kimsenin haddi değil. Basit bir iş ise pekala kendisi de yapabilir.
Zamanı yoktur diyeceklere..
Benim zamanımın onunkinden daha kıymetsiz olduğuunu düşündüren nedir?