• 13-06-2009, 20:47:17
    #64
    Üyeliği durduruldu
    googleden gelecek hiti yahoo ya da başkası gönderir mi, bence imkanı yok.. google türkiyeye erişimi kapatsa, ya da türkiye googleye erişimi kapatırsa çoğu webmaster büyük kayıplar yaşarız..
  • 13-06-2009, 22:51:16
    #65
    Google olmasa Yahoo olurdu veya live search olurdu bu kadar basit...
  • 13-06-2009, 23:12:37
    #66
    Üyeliği durduruldu
    erişimi engellerse ben şahsen kendi boykotumu kor ilacligoogle yi Kullanırdım
  • 15-06-2009, 20:19:55
    #67
    ikisi de imkansız olursa bi şey diyemeyiz ama ttnet bile google üzerinden para kazanıyor
    yoksa google çoktan türkiyeden engellenmişti arkadaşlar
  • 15-06-2009, 20:29:58
    #68
    Üyeliği durduruldu
    Büyük bir eylem olurdu.
  • 15-06-2009, 20:39:34
    #69
    r10.net mort olurdu
  • 15-06-2009, 20:58:51
    #70
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl olsa Google Jacker v2 çıkardı, bende onu kullanırdım Ama başlangıç sayfamdan silmezdim..
  • 15-06-2009, 21:21:37
    #71
    Üyeliği durduruldu
    Google kapansa diğer alternatiflere yönelinirdi. Diğer alternatiflerden yine google kadar hit gelirdi. Zaten google dan gelen hitlerimiz Türkiye üzerinden dönüyor
  • 16-06-2009, 01:44:17
    #72
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Valla telekomunikasyon bakanligi kucuk buyuk dinlemeden bircok siteyi kapatiyor. Google'un da sonu boyle olabilir. Kendimizi baska arama motorlarinada alistirmamiz lazim.