• 07-06-2009, 14:25:57
    #37
    MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yürüyüş yapardık
    zuhahaha beğendim bunu.
  • 07-06-2009, 14:30:47
    #38
    google kendi sunucuları kapatmadıkça her türlü girerim ama herkes bizim gibi giremiceği için @BarCode'nin de dediği gibi aç kalırdık
  • 07-06-2009, 14:32:11
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    google kapansa

    ttnetarama.com acılır beyler dert ettiğiniz şeye bak ala ala
  • 07-06-2009, 14:37:16
    #40
    zaten sevmiyorum iyi olur
  • 07-06-2009, 14:43:17
    #41
    Herşey google değil benim google banlı sitem var.Yahoo dan msn.com dan vs 4-5k hit geliyor.
  • 07-06-2009, 15:19:31
    #42
    Üyeliği durduruldu
    olan google'a olurdu
  • 07-06-2009, 15:35:50
    #43
    vtunnel ktunnel anonymouse gizlen bu siteler ne işe yarıo hem cuil var
  • 07-06-2009, 15:59:42
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Böyle birşey bence hiçbir zaman olmayacaktır.

    O yüzden bu hakkında konuşmya gerek yok bence
  • 07-06-2009, 16:06:29
    #45
    Büyük şirketler ve firmalar google üzerinden ekmek parası kazanıyor, aksine googlede Türkiye'den para kazanıyor. Türk Telekom kapatırsa googleyi, Dava manyağı olur Türk Telekom. Merak etmeyin en fazla 1 2 gün kapalı kalır Ama inanın google kapanmaz...